Thursday 7 April 2011

letihnya tidak dihargai..

huh!!letihnya tdk di hrgai..!!itulah yg aku rasakan saat ini.sedihnya mmg terasa sgt.rasa nak menangis tp air mata tak mampu nak mengalir.hari-hari aku hubungi dia..hari-hari aku ambil kisah tentang dia,apa yg dia buat,sht ke tak,keje ke tak,everythinglah.tapi bila aku tak hubungi dia tak pernah kisah pun.dia biarkan je.sampainya hati dia buat aku macam ni..aku dah tak penting lg dalam hidup dia.aku dah mcm takde guna pd dia.bila dia boring,klu tiba-tiba dia rasa rindu kt aku baru dia sibukkan aku.klu tak dia cuma sbkkn hal dia dan kwn-kwn dia.aku dia tak pedulikan pun.even dia tak amik tahu pasal aku,aku yg sbk bgtau dia semuanya.bodohnya aku ni.terhegeh-hegeh pd lelaki yg tak anggap aku ni penting dlm hdp dia.aku tak harap apa pun aku cuma nakkan dia beri sedikit perhatian pd aku.bkn aku nak dia sbkkn aku 24jam..cukup lh sekdr yg dia termampu.tp dia tak peduli pn.dia lupakan aku yg jauh ni.apa slh aku??mentang-mentang aku ni jauh dia tak perlukan aku.dia tak ksh apa pn pasl aku.klu mmg bg dia aku ni dah tak penting,dia dah tak perlukan aku utk ada dlm hdp dia lg,dia blh tinggalkan aku.aku reda drpd dia buat aku mcm ni..aku tak sanggup nak tahan kesedihan lg.Ya Allah,berikanlah aku kekuatan dan ketabahan dlm menghadapi dugaan ini..

No comments:

Post a Comment